Радиоаппаратура > YAESU

Yaesu FT2D видеообзор

<< < (2/2)

sirrosh:
Следующее видео: , может кому будет интересно.
Видео не заменяет инструкцию, это не пошаговое руководство типа "чтение мануала вслух", оно демонстрирует особенности реализации именно этой станции.

sirrosh:
Еще одна попытка: на р/ст Yaesu FT2D.

UY3UA:
Дякую за відео. В мене FT1D, але питання загальне. Якщо я вкл на станції SmartBeaconing тип для авто, там максималка швидкості 90км/год, при 100км/год станція переходить в режим AUTO із відповідними налаштуваннями? Чи просто не біконить?

UT7UX:

--- Цитата: "UT3XA" post=23138 ---В мене FT1D, але питання загальне.
--- End quote ---

SmartBeaconing - алгоритм що є розроблений KD7TA та KA9MVA. Він підтримується, наприклад, в TH-D72, TM-D710, в деяких трекерах, в APRSdroid. Тобто питання ще більш загальне.



--- Цитата: "UT3XA" post=23138 ---Якщо я вкл на станції SmartBeaconing тип для авто
--- End quote ---

Може то є профіль налаштувань? Ну, там, окремі налаштування для авто, окремі для пішохода й т.і., де поля ті самі, але значення в них можна завести окремо для різних сценаріїв?



--- Цитата: "UT3XA" post=23138 ---там максималка швидкості 90км/год, при 100км/год станція переходить в режим AUTO із відповідними налаштуваннями?
--- End quote ---

Взагалі для SmartBeaconing налаштування "90км/год" вказує, що починаючи з 90км/год й вище, використовується інтервал між біконами, який запрограмовано для "високої" швидкості. Це за умови руху по прямій, бо при повороті буде згенеровано й відправлено додатковий бікон. Опрацювання поворотів, до речі, також "розумне". При русі з "низькою" швидкістю інтервали між біконами змінюються на запрограмовані для "низької" швидкості, а повороти не відпрацьовуються - цей режим перш за все має запобігти хаотичній генерації біконів на коротких зупинках (наприклад на світлофорах), коли через деяку невизначеність власного місцезнаходження (дрейф) можливе невірне розпізнання руху та/або повороту, тому повороти й не опрацьовуються. При русі зі швидкістю менше за "високу", але вищу за "низьку", інтервал розраховується по формулі (інтервал "високої" швидкості)/(швидкість), тобто чим повільніше рухаєшся, тим довший є інтервал, а повороти відпрацьовуються звичайно. Чи в Yaesu все саме так, або є якісь суттєві відмінності від вищенаписаного - то не знаю.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[*] Попередня сторінка

Помилка під час натискання Дякую
Дякую...
Go to full version